Zespół Fundacji Orły Sportu

Kilka słów o nas

Dlaczego warto z nami współpracować?

wiemy, że to Ty jesteś kluczem do naszego sukcesu. triumfu.

Fundacja Orły Sportu, wcześniej znana pod nazwą Fundacja Rozwoju Kultury Fizycznej została utworzona w 1991 roku. Naszym celem jest rozwój systemu sportu dla wszystkich. Robimy to podnosząc kompetencje naszych współpracowników, organizując dla nich szkolenia, eventy sportowe oraz turnieje dla dzieci. Ważnym elementem działalności Fundacji jest zapoznanie się ze społecznym odbiorem sportu dzięki badaniom socjologicznym prowadzonym przez MCM Consulting działający przy Uniwersytecie Gdańskim.
+
członków zespołu
+
współpracowników
partnerów
+
rozwiązanych problemów

zarząd

Łukasz Strzelecki

PREZES ZARZĄDU FUNDACJI

Ze sportem związany całe swoje życie. Z przyjemnością słucha, obserwuje i uczy się od innych. Zaczynał jako tenisista, następnie koszykarz, a obecnie jeśli czas pozwala – kierowca rajdowy. Swoją pasję do sportu przekuwa w projekty realizowane dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów. Na co dzień, energiczny, potrafiący zarazić każdego kulturą fizyczną. Po pracy spełnia się sportowo trenując na siłowni lub pływając na basenie.

Przez blisko dekadę związany z prywatnym biznesem, przedsiębiorca, założyciel szkoły językowej Lucky School oraz firmy Team Promotion zajmującej się organizacją imprez sportowych, marketingiem, PR i sponsoringiem. Od lat autor tekstów związanych z marketingiem sportowym. Były naczelnik wydziału sportu Urzędu Miasta Opola, dyrektor Departamentu Komunikacji w PGNiG S.A., członek Rady Nadzorczej PGNiG Superligi, prezes zarządu Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza. Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Opolskim. W 2007 roku ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Wrocławskim ze specjalizacją dyplomatyczną. Następnie studiował na Podyplomowym Studium Przekładu w zakresie tłumaczeń językowych na Uniwersytecie Wrocławskim.

 

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu – podyplomowe studia menadżerskie. Ukończył The Institute of World Politics w Waszyngtonie (USA) na kierunku International Business Statecraft.

Marek Jędrzejewski

Dyrektor Zarządzający Fundacji

Menedżer projektów unijnych i doradca biznesowy. Zdobywał doświadczenie zawodowe w handlu, samorządzie województwa, w sektorze NGO’s zorientowanych na wspieranie biznesu i ekonomii społecznej oraz prowadząc własny biznes. Przez niemal 14 lat związany zawodowo z projektami i inicjatywami finansowanymi z Europejskiego Funduszu Społecznego. Za swój sukces uważa pomoc w utworzeniu blisko 200 nowych przedsiębiorstw. Politolog z wykształcenia i zamiłowania – absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego. Niegdyś penetrował jurajskie jaskinie, obecnie zgłębia zawiłości projektów. Prywatnie pasjonat literatury historycznej, filmu, klasycznego rocka i siatkówki.

Nie myśl - zrób to!

Zespół - to my

Największą słabością jest poddanie. Najważniejsze w osiągnięciu celu to zawsze spróbować jeszcze raz.
Specjalista ds. kontroli i ewaluacji

Rafał Brzeziński

Świetnie sprawdza się w organizacji imprez sportowych. Lubi pracę z najmłodszymi. Od niedawna fan piłki ręcznej.
Dyrektor Biura Zarządu

Magdalena Kulesza

Odpowiedzialna za jego prawidłowe funkcjonowanie. Prywatnie mama judoki i pasjonatka fotografii
Biuro projektów

Maciej Urbanek

Specjalista ds. pozyskiwania środków. Zainteresowania sportowe: wszelkie gry zespołowe. Zainteresowania pozasportowe: historia, literatura i muzyka
Koordynator projektu

Katarzyna Ostruszka

Lider zespołu. Zawodowy gracz koszykówki – świetnie rozumie ideę pracy zespołowej. Jako szef wymagająca, ale po pracy znakomity towarzysz gier i zabaw.
Helpdesk

Magdalena Petza

Bezpośredni kontakt z animatorami, odpowiedzialna za cesje i aneksy umów. Po godzinach pracy relaksuje się uprawiając jogę.
Helpdesk

Monika Krzebietke

Bieżąca pomoc animatorom.

Izabela Dubicka

Odpowiedzialna za kontakt  animatorami i przedstawicielami JST oraz przeprowadzanie zmian animatorów.
Helpdesk

Anna Lessnau

Swoim miłym głosem czaruje wszystkich animatorów, pomaga w rozwiązywaniu bieżących problemów. Prywatnie amatorka gry w tenisa.
IT

Marianna Mudlaff

Tutaj trafiają wszelkie problemy techniczne. W wolnych chwilach samozwańczy przewodnik po krańcach Internetu i amator MMA.
Koordynator finansowy

Jolanta Magulska

Odpowiada za rozliczenia we wszystkich projektach. Uwielbia czytać i zwiedzać (ale poznanie Pucka nadal ma przed sobą).
Marketing

Kamil Drzewucki

Miłośnik sportu. Były piłkarz i karateka. Niespożytą energię przekłada na pracę i podejmowanie wyzwań.
Media

Adam Suska

Odpowiedzialny za media społecznościowe i kontakty z redakcjami mediów. Były nauczyciel WF, pasjonat narciarstwa i wierny kibic reprezentacji.
Kadry

Mariola Sikora

Zajmuje się weryfikacją dokumentów projektowych. Wprowadza przelewy wynagrodzeń. Po pracy biega z dziećmi po placach zabaw.
Kadry

Iwona Hołowczyc

Obsługa umów zleceń animatorów. Przelewy wynagrodzeń 24/7. Prywatnie miłośniczka Mazur, żeglarstwa, strzelectwa.
Kadry

Anna Grabiec

Zmiany animatorów i dokumenty kadrowe – to wszystko znajdziesz na biurku Ani. Kiedy znika góra papierów rusza na piesze wycieczki w prawdziwe góry.
Kadry

Lidia Felkner

Odpowiedzialna za prawidłowe rozliczanie ZUS. W godzinach pracy wytrwale walczy z Płatnikiem, po godzinach oddaje się literaturze. Rodzinny „kierowca rajdowy”